پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4448
-
الف
+

کیفیت سریال به موفقیت تیتراژ کمک کرد

خواننده تیتراژ «فوق لیسانسه‌ها» از تاثیر این سریال در شنیده شدن موسیقی خود می‌گوید.

به گزارش آی‌فیلم، پخش فصل جدید سریال «لیسانسه‌ها» با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» آغاز شده است و همچنان مخاطبان بسیاری قطعه «تو بیا‌ ای یار دیرین» را می‌شنوند.

امید نعمتی خواننده تیتراژ مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها»و خواننده گروه پالت در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره آهنگ «تو بیا‌ ای یار دیرین» گفت: به نظرم این تیتراژ موفق بود. تنها همکاری من با تلویزیون تا الان به همین تیتراژ خلاصه می‌شود. ناگفته نماند که سریال، با کیفیت بود و این موضوع به موفقیت تیتراژ کمک کرد. من بیشتر به خاطر سروش صحت کارگردان «لیسانسه ها» تیتراژ را خواندم. از مدت‌ها قبل با سروش دوست بودم و می‌دانستم کار‌های او کیفیت بالایی دارد. وقتی سروش عزیز، پیشنهاد خواندن تیتراژ سریالش را داد، خیلی خوشحال شدم.

وی همچنین در خصوص اجرای تیتراژهای دیگر برای فیلم و سریال‌های تلویزیونی اظهار داشت: نمی‌دانم باز هم فرصت پیش بیاید، تیتراژ بخوانم یا نه. اگر با فیلمسازی همفکر باشیم، ممکن است باز هم تیتراژ کار کنم. البته این را هم بگویم که تیتراژ یک فیلم سینمایی را خوانده‌ام؛ به دلیل اینکه هنوز مجوز نگرفته است، نمی‌توانم اسم آن را بگویم. احتمالا آن فیلم هم به زودی بیرون می‌آید. فیلمی که تیتراژش را خواندم فیلم بسیار خوبی است، امیدوارم در صورت انتشار، تیتراژ آن را هم مردم دوست داشته باشند.

مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت این شب‌ها در حال پخش از رسانه ملی است.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر